24 december för mig, inget annat

Försökte att ge denna mycket värdelösa dagen en chans men jag ger upp. Från det jag vaknat till nu har jag bara mått illa och varit extremt trött - jag tål inte julen!

Såg att det gick en mysig film på tv så jag satte mig och kolla men rätt som det är så stormar folket in och menar att de ska se kalle anka. Försökte övertala de att de har sett det varje år och det kan vara kul med lite omväxling. Men då lät de "vi ska väl se de vi alltid sett Johanna". Suck! 
Nu sitter jag i min säng och funderar på om jag kanske ska lägga mig och sova en stund, bara för att få tiden att gå, är inte speciellt hungrig heller. Julmat är verkligen inte min grej.
Nu tror jag nästan att jag bestämmer mig för att detta är sista julen i sverige som ska firas, jag tycker verkligen inte det är roligt eller trevligt.


Inget mer jul för Johizzle inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0