ännu ett nytt år närmar sig

Jisses vad tiden går fort! Tyckte inte de va värst längesen vi gick över till 09.

Känns lite jobbigt med alla som skriver att de hoppas på ett bättre år en det som varit. Känns inte det lite uttjatat att skriva så, man hoppas alltid att allt ska bli bättre, man är aldrig nöjd med hur det är. Året och dagarna blir vad man gör dom till sen är det upp till var och en vad man väljer att göra. Visst alla dagar kan ju inte bli perfekta och någonstans tror jag att det är viktigt att man har tråkigt någon gång emellan och att man tycker att allt är skit.

Själv så tycker jag att mitt 2009 har varit alldeles ypperligt. Jag har fyllt 18 och dessutom fått fira födelsedagen på festival, varit på LW med Heidi, fått ordning i lägenheten, lärt känna en jädra massa nytt folk och det gillas jätte mycket! Har verkligen kommit fram till att Årjäng inte är min grej, jag gillar inte att vara där - I don't feel good there!

Men nog om det. Imorgon så är det dags för kalas och jag är glad att jag befinner mig i lägenheten. Blir ett förkrök med bara brudar och det kan bli skoj, sen vidare till andra sidan av stan och runt tolv antar jag att det blir torget. 
Hoppas att inget går allt för mycket överstyr och att det blir skit kul.

Gott Nytt år på er!

Kommentarer
Postat av: Svar på min kommentar.^-^ lojjan

Ja men ja förstår dig man orkar inte för det ser inte så snyggt ut när man väl sparar ut...men efteråt så är det värt det. detsamma hottie! ;)

2010-01-19 @ 22:13:02
URL: http://makeupjerk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0