december, vilken månad!

Så blev det första december och det slog till direkt. 
När jag tittade ut genom mitt sovrumsfönster tisdagen den första i tolfte så såg jag att träden var frostigt vita och grannen stod nere på parkeringen och skrapade rutan för kung och fosterland. 
Sätter på kaffet i köket och går ut i vardagsrummet och slår på morgonpasset, går tillbaka till köket och gör i ordning en smörgås. Fyller en kopp med kaffe, tänder några ljus och sätter mig vid köksbordet och bara njuter. Äntligen är vintern igång! 
Ännu härligare är det när man väl kommer utanför dörren och rullar ut cykeln ur förrådet. Känner den friska kalla luften mot ansiktet. 
Jag tycker det är så fantastiskt underbart. Det är såhär vintern ska vara, kalla kyliga morgnar och mörka kyliga kvällar med fallande snö.
Ska det vara julmusik ska de vara last christmas och det ska endast vara med wham!
Jag fullkomligt älskar det!

Kommentarer
Postat av: Heidi

Älskar också detta! 8 minus idag och köldknäpp, förjävla gött! :-D

2009-12-02 @ 20:10:10
URL: http://heidinilsson.blogg.se/
Postat av: lojjs

Nämen vilken fin passande design du har! :) nice!

2009-12-02 @ 21:05:09
URL: http://www.makeupjerk.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0