glöggkryddor

Lukten sprider sig i min lägenhet.
Just den här lukten påminner mig om jularna då jag va liten och det ger mig rysningar. Eller kan rysningarna vara för att jag varit ute och gått i kylan och nu håller på att tina?
Hursomhelst så gjorde jag sista riktiga skoldagen idag innan lovet, ska till skolan imorgon också men de bara för att gå på själva avslutningen.
Imorgon efter skolan är det dags för det stora och väl talade julbaket på Våxnäs! Tanken är att det ska bakas en jädra massa julgodis, drickas julmust och glögg och sättas ihop årets pepparkakshus.
Egentligen var det tänkt att vi skulle dra till marieberg och åka skridskor och ha de lite mysigt, men visst ska väl inte Frida och Carro ha lust med de, ni är tråkiga tanter ni!
Men julbakning blire om jag så ska behöva komma och hämta er med typ något slags fordon.   

Annars så tror jag att min katt dricker sjukt mycket vatten i demonstration bara för att kunna kissa på mattan och jag blir så sjukt irriterad!
Jag skiter i om det är något fel på honom, om han inte mår bra han är jobbig och jag hatar att det luktar kattkissipissi i min lägenhet. Nu är det slut på detta, vart fan är det blå snöret?! 

Avslutar med en bild på min morgontomte. På morgnarna är det han, jag och kaffekoppen - MYS!

Kommentarer
Postat av: lojjan

Vad hemsk du är mot lilla gramse >< (inte säga så)

2009-12-17 @ 17:57:32
URL: http://makeupjerk.blogg.se/
Postat av: the master

Lojjis, du anar inte vad trött jag är på honom nu :(

2009-12-17 @ 19:47:40
URL: http://betweenfoureyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0