kunde varit en vanlig tisdag

Igår klockan åtta ungefär slog det till mig. Jag fick mitt livs första migränanfall och där satt jag utan ipren. Men tänkte väl att sömn skulle läsa mina problem men icke.
Vaknade vid fyra av att jag va sjukt varm gick upp och tog tempen, jo visst. Feber it is!
Sov bort större delen av förmiddagen och det är inte längesen som själva huvudvärken släppte och feber har jag nog inte längre så va fan va detta om?
Skippade alltså skolan idag, försökte sjukanmäla mig men den jävla telefonen va ju upptagen från 8 till 10!!
Ingen idé att hetsa upp sig på småskit.

Jag hoppas nu att Sally är nöjd eftersom jag satte mig och uppdaterade bloggen efter allt hans tjatande.
Nu ska jag softa och kolla uggly bettu & DH.
Puss på nosen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

men hallä lilla fröken-öken vad är nu detta???

Du får iDig för lite vatten under dan skärpning!

Ta Dig nu samman och koncentrera Dig. D u har ett "jobb att sköta! Kram DM

2009-12-09 @ 01:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0