Papino

Grattis till min kära fader som fyller år idag.
Johanna tänkte sig åka hem och överraska gubben, kommer förmodligen en massa folk kan jag tänka mig eftersom det är jämt han fyller. Har köpt den förmodligen bästa presenten han kan önska sig också. Den var mycket billig men detta är något jag vet han kommer uppskatta. Det är en ryggkliare, jag menar när man blir äldre blir det ju inte precis lättare att klia sig på ryggen så de har jag köpt till honom.

Brukar inte gilla att åka hem såhär mitt i veckan, eller jag gillar inte att åka mot årjäng överhuvudtaget egentligen ju. Men nu är det ju för att överraska pappa så då är det bara roligt. Men det va inte dit jag ville komma utan imorgon fredag får jag låna mammas bil och åka tillbaka till stan med och det är typ twotumbsup!
Så imorgon när jag har slutat ska jag köra ut till bergvik och kolla lite innan Antonia slutar. Perfekt planering här känner jag!
Nu ska jag kila mot bussen, take care!
Puss  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0