TiK ToK

Så var ännu en helg avklarad damn va fort tiden går alltså. De gör mig galen!

Dregen va i Årjäng igår, närmare bestämt travet och självklart var alla ute och kalasade. De vill säga alla utom jag som tagit på mig att vara chaufför. Ångrar väl inte helt att jag gjorde så för det fanns stunder som jag inte kunde sluta skratta, jag säger bara johannesson! Till skillnad från alla andra idioter som va ute så mår jag prima skinkan. För enligt min mening, att vara bakfull av att man varit ute i Årjäng är jävlar i min skäl inte värt de.
Men trotts allt så va de rätt okej och Ke$a - Tik Tok gick runt ett antal gånger.

Idag blev det julbord i Töcksfors med företaget, så idag fick årets första julmat prövas på och det var mer än helt okej.
Tanken är nu att strax bege sig mot älskade Karlstad och försöka få lite sömn innan jag går in på sista skolveckan, härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0