Tjorven?


Såhär snygg kan man se ut när man åkt buss och suttit under en statisk pelare!

Vill tillängna detta inlägget år Jekis också, de är nog en av di bättre brudera ja träffa. Hon gör mina dagar!
Men vad är det nu hon gör, som gör att allt blir så mycket lättare och roligare? De är ett mysterium i sig och de vill jag inte lösa för jag gillar min Jekis precis som hon är!
Denna visan är till dig;
1,2,3,4 - we will have a tumbwar, 5,6,7,8 - I use this hand to masturbatée
Köss pårej Carena!

Förövrigt så hade jag ju pepparkaksbak hemma hos mig igår och det gick väl mer eller mindre åt skogen, men vad gör de - vi hade ju roligt!
Att Thorin kom på besök gjorde inte kvällen mindre bra. Blev ock en sen natt och jag känner at de hade inte suttit fel at lägga sig i sängen nu och sova bort lördagskvällen. Men icke sa nicke, här sitter jag nu, utan sambo med en mage som skriker efter mat så nu ska jag göra mig i ordning lite sen sticka till Sara Ekis.
Trevlig lördagskväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0