It's time

It's a new dawn, It's a new day, It's a new life for me, and I'm feeling good!

Så lyder öppningen på blogginlägget denna måndagskvällen. Michael Bublé strömmar ur mina högtalare :)
Sitter här nu och provar bågar som jag varit och valt ut, glasögonorm here I am! Köpt mig julgardiner har jag gjort idag också, jo visst vet ni vuxenpoäng till mig tack.

Mamma har precis åkt hem till sitt nu, hon var ledig idag så vi spenderade en dag extra ihop och det är highfive! 
Under helgen som gått har det hänt mycket här hemma i lägenheten. Äntligen har jag fått upp lite hyllor, krokar och kruvar. Min fader är en mästare på detta med borrmaskin! (och på att parkera, men de hör ju inte riktigt hit). Men det börjar bli lite mer ordning här nu, helt färdigt kommer det nog aldrig bli eftersom jag kommer på nya idéer hela tiden i princip. Men det ser jag som själva charmen, förändring gör dig starkare!

Imorgon är det tjugofyra dagar till jul också! Fan jag får ont i magen bara jag tänker på de. Vad ska jag göra, jag vill inte fira jul, jag vill inte vistas vid julen överhuvudtaget, vart ska jag ta vägen?
FUCK CHRISTMAS!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0