trubbel och problem på stureplan

Så va den efterlängtade fredagen äntligen här! Denna veckan har faktiskt gått väldigt sakta jämfört med alla andra veckor måste jag säga. Men nu är ju helgen här i alla fall och på schemat är det inte full så mycket som jag trodde.
Idag ska jag inhandla present till min mamma som har fyllt år och som vi ska fira på söndag. Imorgon lördag ska jag se till att mina kära flickor i grums får sig en rejäl bilfylla, jag ska alltså köra åt dom i Carolines nya bil. Ska bli roligt eftersom nu när jag är kvar i Karlstad så mycket blir det inte att jag kör så mycket bil så tummen upp för de. Söndag är det kalas som gäller och jag saknar mina päron som tusan så ska bli underbart att träffa dom!
Nu ska jag sticka in till stan med min kära broder och införskaffa en riktigt fin present.
HAJKEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0