check, check, check

Fredag den 23/4, det betydde NP i svenska B för oss. Jag kan nog inte påstå att jag oroade mig speciellt mycket och det gjorde jag rätt i. För vad fanns det att oroa sig för? Lätt att vara kaxig nu, jag kanske inte blir godkänd. Men va fan, jag tyckte det gick bra i alla fall.
Blev ett tidigare slut denna dag, var kvar en extra stund i skolan med flit bara för att det regnade som aldrig förr. Jag som trodde det skulle bli fint väder idag, men det är väl typiskt april väder antar jag. När regnet upphörde en stund så drog jag till gymmet och körde där i 1,5timme -GÖTT!
På vägen hem möter jag Richard, på bussgodset och allt. Snackade en sväng med han, sen stack jag. Han lagom till att ställa in cykeln i garaget och så öppnade sig himlen igen. Tur att jag hann hem kände jag, blöt och jävlig vill ingen vara!
Nu sitter jag här, ska strax dra in till stan och handla. Sen blir det tillbaka och städa lite innan jag får gäster. Känns som en helt perfekt fredag faktiskt. Träning-lite plock-vänner/familj-mat. Rätt skönt att jag vet att denna helgen kommer att vara lugn och också förmodligen nästa vecka, men nästa helg smäller det!
Ska förmodligen sticka hem till Årjäng i morgon också, meningen att jag ska spendera tre veckor där ungefär. Kanske inte kommer göra det utan tar med min vivon och drar tillbaka till KD. Men det märks, nu ska jag fokusera på vad som ska inhandlas.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0