jag knyter mina skor

Kom precis på att detta är sista dagen på lovet. Fy fan! 
Vad har jag hunnit med då?
- Varit i Jönköping på Elmia
- I Årjäng hos mor & far
- Varit hos mormor i Skövde
- Hängt i GBG hos Sara
- Festat hårt på sticky
- Druckit bib på tåget till Värmland
- Festat hårt i Grums
- Headbang:at i Kil
Känner i alla fall att det har blivit allt för lite sömn på mig och ikväll är det Entourage också så blir uppe sent med. För ja, jag måste se de och får antagligen skylla mig själv då. Har fått en inneboende som stannar i några dagar och som för tillfället ligger i soffan och vilar sig, gosi! Blir te och mys framför tvn ikväll och upp tidigt imorgon, fy!
Borde ta tag i städandet också som jag har skjutit upp nu ett bra tag för nu måste jag så det får det bli. Städa och sen en promenad i kvällssolen. 
Lägger upp lite städmusik sådär med.
Florence Valentin – Upp På Sociala, Ner På Systemet
Ke$ha featuring 3OH!3 – Blah Blah Blah
3OH!3 – STARSTRUKK [FEATURINGKATYPERRY] - Explicit Bonus Version
Slayer – Dead Skin Mask
Lou Bega – I Got A Girl
Afroman – Crazy Rap (Cold 45 & 2 Zig Zags)
Arctic Monkeys – Teddy Picker
Fiddler's Green – Bugger Off
Dr. John – Such A Night - 2006 Remastered LP Version
Kelis – Acapella

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0