på balkongen

Jo visst, jag tog med mig datorn, högtalare ja hela rubbet och satte mig här ute. Det är härligt!
Fredag idag och dagen har gått fort, kanske för att det varit en del slötid utan jobb, men skönt i alla fall!
Fick till och med sluta något tidigare idag för Frasse och då tänkte jag skönt att vara på gymmet tidigt och slippa mycket folk, så jag satte fart mot kmti. Registrerade mig och gick för att byta om, var på ett strålande humör kände jag. Plockar fram alla saker och får till min fasa syn på att jag inte har någon sportbh med mig, shit tänker jag det får gå ändå -fan! Då upptäcker jag att jag inte fått med mig något linne så detta går inte. Packar i frustration ihop mina saker igen och åker hem. Känner mig inte alls sugen på att dra tillbaka till gymmet när jag kommer hem, fan va slarvig jag är. Men jag tar mig samman, kollar på klockan - 2timmar tills jag ska tvätta, äh jag drar!
Så mot gymmet igen och så fort jag kom ner på markplan så kände jag mig peppad som tusan. Så det blev hård träning, riktigt hår och jag pressade mig själv till det yttersta, HEJA MIG!
Inte nog med de heller,
hade turen att ingen gubbe satt i bastun idag så jag fick sitta där inne med inpackning ett tag, härligt va de.
Nu sitter jag som sagt här ute på balkongen, har slängt i tre maskiner med tvätt nere i källaren och känner att livet är gött! När de första maskinerna är färdiga ska jag laga mig något att äta, något med bulgur tror jag de blir. Bäst att lyxa till det lite och köra bacon också, de är ju fredag och allt! Annars ikväll ska jag nog bara ta det lugnt, lägga mig i skaplig tid för att köra träning imorgon bitti innan jag ska på Antonias musikal på tempelriddaren, de ni. 
Förövrigt så är alla mina studentpolare på nöjes ikväll, nästan alla i alla fall. Jobbigt att pengar alltid ska vara ett jävla problemo känner jag. Men jag väntar med utgång tills Valborg, blev ju trotts allt en del på påsklovet, för då är det brännboll som gäller och sen Hoffmaestro på nöjes!!

Inget party alltså, men för er som ska festa - Ja enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0