prästgårn

Sitter hemma hos min mor & far nu, fick kaffe på sängen i morse. Inte helt fy skam att komma hem ändå.
Igår på förmiddagen var jag och mamma runt i stan och letade balkongmöbler till mig och nu vet jag vad jag vill ha. Så snart ska det gå att sitta där ute och schteeka - sweet!
Richard, Ia & pappa var och kollade efter bil åt storkorven, dock utan att finna något.
Innan vi skulle bege oss mot Årjäng så åt vi mat på ikea allihopa, sen stack vi. Inte storebror och Ia då, men vi andra.
Väl hemma byttes det om och sen körde jag mamma och pappa till Inger och Roffe. Stack in till årjängcity, yeah!
Mötte upp Hannsi i biltvätten för vi skulle leka, mycket trevligt vill jag lova. Gled omkring och dansade vilt, skrattade & hade oss. Träffade på goprinsen också, bra mysig han. Runt ett åkte jag hemåt för att eskortera mina päron till sängen och det var väl ungefär så min lördag såg ut.
Nu sitter jag här och ska strax gå ut och göra i ordning i min husvagn. Göra den lite vårsnygg liksom, kanske till och med tvättar den! Sen har pappa lovat mig att vi ska ut och köra med släp, jag måste verkligen lära mig det om jag ska kunna ha husvagnen efter bilen. Vi ska förmodligen hämta pappas traktor också och då ska jag test köra den med - kul! Bäst att passa på att vara bonnig när man ändå är här ute ju!
Blir nog en promenad med Åss sen också och imorgon är det dax för jobb, nu ska här läras bokföring. 

Min kära & fagra vän Johan"johnny"Nordli fyller år idag också, så Grattis till honom! 20bast jaow :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0