torsdag=vilodag

Men jag kom fram till att en vilodag, alltså utan att gå till gymmet , inte behöver bestå av vila. Dock vilade jag väl mig när jag kom hem, kollade några avsnitt sex and the city, men sen tittade jag ut genom fönstret och såg att solen kommit fram och tänkte what the fuck jag drar ut på en joggingrunda. Så det gjorde jag, började att gå skapligt snabbt runt Strand men efter ett tag blev mina ben snabbare än jag och då var det bara att öka tempot och jogga hem till Våxnäs. Helt underbart var det! Bra musik i öronen och härlig- underbar luft ute, jag känner mig ganska hurtig faktiskt. Har blivit någon slags träning varje dag denna veckan och det fortsätter också imorgon och under helgen. Jag älskar känslan av att ha tränat och komma ut i vårluften efteråt, det är därför jag tränar. Våren får mig att vilja träna! 
Jag är liksom på hugget, dock önskade jag att virris va det också. Då skulle det bli komplett, träning, vår och pojkis..
Men jag fortsätter att keep up the good work så kommer väl resten så småningom.
På tal om good work. Va fan händer med våran klass? Alla är borta helt plötsligt! En har tydligen slutat och vad händer med resten? Att vara hemma för att man blivit dumpad är big no-no, come on! Fast varför bryr jag mig, jag gillar inte er, HAHA!

PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0