una di normal

Jag går upp vid sju och en halv. Tvätta ansiktet och kammade mitt hår. Producera kläder och kläder. Gå till köket och göra kaffe. Väntar på kaffe klargöras så smink. Varje morgon jag hör "Morgonpasset i P3." Klockan är halv åtta I tänker eller cykla till skolan.
Vid slutet av dag fyra-tiden när jag går till gymmet för att träna lite.
Efter träningen går jag hem och laga mat.
Då jag stod framför TV: n och se om det finns någon bra.
Klockan elva jag tillägga brukar mig.

Jag säger bara google översätt, från spanska till svenska då såklart. Google är inte att lita på känner jag!

Kommentarer
Postat av: secret admirer

men ändå så blev det en text som jag fann högst förståelig och intressant, fo shizzle johizzle!

2010-04-22 @ 23:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0