RÖTT, skare va!

Nyss hemkommen från stan där jag varit på musikal och käkat med Antonia. Hennes klass har gjort 4 stycken musikaler på dessa tre åren, jag har gått på tre och jag älskar dem. Det är så underbart att se, det sprätter i mina ben. Jag vill börja med teater och musikal.
På vägen hem, på cykel såklart, så blåste de så kraftigt att jag va tvungen att stanna. Jag höll på att blåsa över bron nästan, åtminstone mista mina kläder. Med andra ord galet blåsigt, men detta behövs väl kanske för att Island ska räddas typ?
Ikväll ska jag ge mig på en spanska text, ska skriva om min dag. Men hey, jag kan ingen spanska!! Skjut mig i ögat någon.
Annars ska jag bara dricka te och mysa i soffan tror jag.

Mitt hår har växt och blivit långt och jag tror jag kommer behålla denna färgen ändå och inte göra det blondare. Utan de som är nu gillar jag. Rött är grejen! Gjorde även en snabb uppsättning i morse som jag gillade, lockig och fin. Kanske inte syns så mycket på bilden, men den va snygg, jag sväär!



Lojjan i farten och leker igen, jag gillar dig!:*
Personalize funny videos and birthday eCards at JibJab!

Kommentarer
Postat av: lojjan*

Jag gillar dig också* och duuu! Ditt hår är awsome! Det klär dig och det är så snyggt som det är nu... RÖTT!

2010-04-19 @ 19:25:38
URL: http://makeupjerk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0