vasastan är som chinatown

Nu var et ett tag sen jag skrev igen. Får liksom aldrig tid att sätta mig ner och skriva inlägg, men det får det bli ordning på!
Påsklov nu äntligen. Inleds med att jag körde till Elmia i fredags. Laddade i bilen var Richard, Ia, Madde & Jimmy. Skötte sig övernatuurligt bra måstejag säga, till och med jag hade roligt, men ack så trött jag var när jag kom hem på kvällen! På lördagseftermiddagen bar det hem till mor och far. Tog med mig festprissarna Ia & Richard från KD, åt påskmat och allt det dära tjaffset som jag inte gillar när vi9 väl var hemma i Sillerud.
Söndagen var alla lediga och vi åkte ut på en påskrunda i den härliga vårsolen, tog även en tur till Töckfors och fick med mig ett par nya skor och en klänning hem, båda från rean -heja mig!
Idag hade jag tänkt att hjälpa till hemma i köket och glöra i ordning i skafferiet men för att inte stressa min pappa och få honom på dåligt humör följde jag med mamma till jobbet och hjälper till här. Har stylat i ordning lite saker och fixat till några elsaker så hjälpt till har jag. Om en timme slutar vi och åker hem och fixar middag och imorgon ska jag köra hem mormor till Skövde och sedan landa i Grums hos antingen Sofia eller Angelica för att tidigt på onsdagmorgon bege mig mot min favoritstad ännu en gång, nämligen GÖTEBORG! Ska spendera några dagar där med mina två kungar och göra krogarna och männen osäkra.
Så vi hörs väl någon gång till helgen igen antar jag,
PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0