V is for VÅR!

Det är nästan så att det tagit fart ordentligt nu. Dock har inte sopbilen, den som tar bort allt grus varit framme än, när den är framme DÅ ÄR DET VÅR! Karlstad kommun får mycket att göra för jag hörde att det är mer än 5 ton grus som ska upp! Det blir att jobba de minsann.
Kom precis hem från gymmet förresten, finns inget skönare än att gå/cykla hem och va ny tränad. Härlig känsla, så jag tror jag kör på detta imorgon också faktiskt! Sen är det ju alltid extra skönt när solen skiner som den gör idag, då gillar johanna läget jao!
Jag känner mig lite lite lycklig i magen idag, det måste vara våren som liksom tar tag i en snurrar runt känslor och jag vet inte allt. Lyckats få till en del bra saker idag så det kanske är därför jag känner mig lycklig, eller snarare lättad. Tackar min mamma för den djupaste och hårdaste pratstunden igår, du fick mig att starta kära du.
Tror jag ska sätta mig på balkongen i solen nu och bara njuta, de är jag värd!
Här är då bilden jag snackade om Frida, kan vara det fagraste jag sett!




Kommentarer
Postat av: Lojjan*

haha ja den omtalade sop bilden ja! :D då är det vår!*

2010-04-14 @ 07:40:59
URL: http://makeupjerk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0