en i mängden

Det är nog ganska lätt att känna sig som de, en i mängden. Åtminstone gör jag det ibland.
Känner ibland att hela världen bara rusar förbi mig sådär jätte snabbt utan att jag ens hinner reagera.
Ungefär så har denna sommaren varit. Den har bara rusat förbi mig. Kan kanske bero lite på att jag har jobbat, men Augusti nu, vad är de om?!
Bara ynka fyra dagar kvar på jobbet nu, sen är det 3veckor semester. Jag längtar! Jag vill va ledig, jag saknar Karlstad! 
Hösten ska bestå av skola, jobb, projektarbete och Sälen. Jag ska dit och jag ska jobba som skidlärare när jag tagit studenten! De vill jag.
Ny garderob ska styras, jag vet vad som ska bytas ut. Både på in och utsidan. Jag är peppad för detta, känner att det bör göras en hel del med mig och mitt liv!

Men jag vill inte vara en i mängden, jag vill liksom vara den som är!  

Seize the Day, J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0