först dagen



Här sitter jag, 19 år och flint! Känns bra som fan
Utgång igår med underbara Sandra & Sara. Förferre i husvagnen fho sho! Letade som desperata illrar efter någon som kunde köra till Mariestad. Men de va det ingen som ville, så fick bli Olstorp i stället. Men inte klagar jag inte, förutom att det var dyrt för plånboken. Men det är sådant jag har lärt mig leva med!
Fick väldigt mycket gratulationer igår och det tackar jag så hjärtligt för! Va fina ni är
Videon är Oskar Linnros - 25, så underbart bra!

Läget just nu är trött och lite hungrig. Ska nog ringa Patte och be han ta med en film och komma hit och titta med mig. Eller helt enkelt bara sova, inte bestämt mig!
Dåligt väder som katten, men jag tänkte mig ut på en liten skogspromenad och andas in lite luft. Sån ren luft vi har här, de luktar så mycket natur. För härligt för att va sant!
Endast en vecka kvar nu ju, sen åker jag till Värmland igen. Men innan jag måste lämna allt detta ska jag på Hoffmaestro & Chraa. Mina hjältar, mina underbara män som gör vilken värdelös dag som helst värd att leva!
Va bra allt känns nu, är det vid 19 års ålder man ska komma på de?! Är de det som händer man man fyller 19?
Hur som helst så mår jag bra och jag är glad och längtar hem, men snart snart så..


Seize the Day, J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0