natteravn

För jag börjar skolan imorgon, sista året drar igång. Härligt tycker jag!
Idag tog jag & mami en tur till Karlstad, dels för att släpa hit mig och sen för att pyssla lite i lägenheten. 
Mina grannar måste ju undra om jag aldrig blir färdig, eller om jag flyttar eller vad jag håller på mig. 
Jag bär grejer ut och in jämt, hah!
Lägenheten är i alla fall mysigare än någonsin, i alla fall vardagsrummet.
har stolar och nytt golv på ballen, så nu Sofia slutar vi klaga!

Känns bra att vara tillbaka här, har bara väldigt mycket i köket som ska tas reda på innan jag ska lägga mig!
Måste packa upp lite väskor också, så bäst jag sätter fart. Annars blir jag uppe hela natten.

Seize the Day, J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0