feel vip

Min vän Sofia uppdaterar sin blogg ungefär lika ofta som Carolina Gynning. Så där ser jag vissa likheter, you go girl!
Jag vill väl veta vad som händer hallå! Du får nästan uppdatera lite nu!

På jobbet är det kaos! Nej nu ljög jag, allt är under kontroll såklart! Dock är extra kocken sjuk & Stina är ledig så det är jag och Sara som står för att göra ja, allt! 
Så igår friterade jag som jag aldrig friterat förr. Vilket jag iofs inte gjort heller men vad jag menar är att jag jobbade som en jude ungefär!
Tre dagar jobb kvar och jag ljuger om jag säger att jag inte längtar hem och inte räknar ner dagarna! 
Jag behöver vara ledig, jag behöver få ordning och jag behöver, ja de mesta!
Snart är helgen här, lördag och Hoffmaestro! Ska bli awesome to the bone

Funderar på vad jag ska göra i hela tre veckor jag är ledig! Känns som jag vill ta vara på tiden mesta möjliga.
- Grillkväll med Maria Rickmann är i alla fall bokad
- Kräftskiva med jobbet likaså
Sen blir det att vara med Sofia och bara slappa tror jag. Hälsa på faster och kanske till och med farmor, jo men något sånt får det bli.

Nu ska jag duscha och lägga mig!

Seize the Day, J


Kommentarer
Postat av: heddan

Saknar dig och längtar till sep!

2010-08-06 @ 17:50:00
URL: http://heidinilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0