värsta starten ever

Måndag morgon och jag sitter i skolan. Hur hinenr eller kan jag du sitta här och skriva i bloggen?
Jo för idag börjar jag inte fören efetr lunch och detta får jag reda på när jag väl kommit till skolan. Feels good!
Jag som va så datans trött också, damn Klara!
Men jag antar att det är bra att komma upp i tid och sitta här och slöa, bara kaffe som fattas nu. Får se om jag får med mig Gekan ner och köpa.

För tillfället sitter jag och beundrar min kära släkting John, han bor i Skåne han. Skåne verkar som en soft stad och de verkar ha sjukt roligt.
Jag vill flytta till ett större ställe, träffa massa nya männoskor och uppleva lite. Men det lär ju dröja tills det är dax.
Först skolan, ssen livet. Det är så jag lever.
Dock så blir det en tripp med faster till Oslo och det förmodligen nu i höst. Träffa Calleponken och se hur han har de. Leva lite i Oslo.
Det var allt jag hade att säga for now.

Seize the Day, J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0