All of the lights

Får diabetes av iTunes. 
Tar så lång tid att ladda, jag som bara vill fylla min lilla rosa träningskompis med bra musik. 
Nu på en gång liksom.
Måste diska och bädda också innan jag ska hämta mor & far.
Kommer inte hinna starta den gamla datorn och överföra ännu mer musik ikväll.
Får ta de i helgen, men lite ny work out music blir det. Typ Kanyes nya är ett måste - Power liksom, åh! 
Glad att den lilla rosa äntligen är i min ägo, äntligen kan jag ha en kompis som håller batteritiden som den ska.
Åh han är så söt, lilla albert :-)

Har Åss här också, hon slaggar i sängen.
Tänkte ta en lång promenad med henne för att va snäll, mot både henne, mig och pappa. 
Men nej, då börjar den lilla limpan att halta för att det är kallt om tassarna och börjar dra sig tillbaka mot lägenhetshållet.
Så jag gav efter, för det finns ingen stönigare än henne, inte ens jag - inte ens farfar!

Imorgon ska jag på bio med mina vänner. 
Näst sista Harry Potter filmen blir det. 
Mary-Lou sticker till Sälen. Lämnar mig för snö & bräda.
Inte helt ok.
Kan botas med att hon slutar hänga med horkillen, oki?

Till sist; Gekan jag älskar ditt senaste inlägg.
Mer dagen efter dagar i främmande kök right. Med snarkande hundar, nakna Marior ja hela kittet ;-) 

More specifically, they can kiss my asshole, J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0