Baby when you're gone, I realize I'm in love

Tagg woman is a bad ass och det stämmer.
Jag är arg på Årjäng för att det flesta är svin.
Jag är arg på att jag har så mycket aggressioner som vill ut.
Hur ska jag lösa allt detta på ett bra sätt?
Jo jag ska ta revansch på ett sjukt snyggt sätt.
Alla ska drabbas av paybacken och jag kommer bara le sådär elakt som bara jag kan.
Låter nog mer dramatiskt än det är, men så jag känner ungefär.
Har lite erövringsplaner som ska ta fart efter paybacken också.
Fan va mystisk jag är, gillar att vara det!
Sticker och smygsteker på gymmet nu.

Even food don't taste that good, drink ain't doing what it should
things just feel so wrong, baby when you're gone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0