Before I end up behind bars

Har nu denna morgon lärt mig att när det kommer till åkare gäller det att ringa en dag då det inte är 120m snö.
Grinigaste människorna på jorden de. Typiskt män!
Har i alla fall ringt runt till de flesta, eller ja de större åkarbolagen i Karlstad och jag har fått ett "hör av dig till veckan och prata med Sven du".
Detta var bannemig inte lätt.
Jag vill inte ha detta på mina axlar egentligen, varför sa jag de liksom?
Men jag ger mig inte fören jag har fått en lastbil tills den 9:onde juni!

Ringde och sökte sommarjobb också.
Fick prata med Margareta, alltid lika go.
Dock var jag ju enligt henne "väldigt tidigt ute, din ansökan kommer de inte ens läsa om du skickar den nu".
Så jag var välkommen tillbaka i februari.
Nu när jag väl hade tid att ringa, ja då är det för tidigt.
Bra de går för mig idag säger jag bara.
Skönt att jag i alla fall fick sova tills jag vaknade, eller tills grannen körde högsta till heliga natt.
Uh va jag älskar julen!

I pulled up that gun, J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0