dirty-money motherfuckers

Jag är hemma!
Jag är frusen och jag är hungrig!
Så jag drar på mig lusekoftan och raggsockarna och lyxar till det med Angelicas nationalrätt - korv m. bröd

Jag saknar mina tjejor.
Vill prata, skratta och bara umgås med er nu.
Veta vad ni gjort, hur ni mår och vad som hänt!
Men jag plågar mig själv lite och står ut till själva dagen D.
Åh jag kommer hoppa av glädje, så mycket saknar jag er.
Har allt blivit påmind om er alla i alla fall en gång nere i GC - så tänkt på er har jag gjort!
Jag kan säga såhär - försmaken på Napa va ljuvlig! :-D
Men mer om det får ni läsa imorgon.
Så lite mer plågeri har vi la inte dött av?

Puss, J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0