hold yuh

Sitter här och försöker undvika bli kär i en kille.
Nej klart jag inte gör.
Skulle aldrig falla mig in att ens tänka just den tanken - inte just nu, har inte tid!

Har som sagt varit ledig idag.
Va uppe med tuppen, duschade och drack en god kopp kaffe innan det bar av mot Skövde.
Johanna fick köra för mamma va trött men ändå skulle hon lägga sig i min körnig - jag bara älskar att ha körkort!
Synd att mamma inte vet att jag har det. 
Nej förlåt mami, du är bara jobbigt nervig att ha bredvid sig när man kör.
Kom i alla fall fram ordentligt och hämtade Alex och stack hem till mormor för käk.
Fick kotlett, potatis & brunsås med svamp - RÅÅGÖTT!
Efter maten slängde jag mig än en gång över gamla foton.
Det kan va något av det bästa jag vet. Sitta och titta och längta tillbaka..
Hittade massa gobitar som jag ska ha till mitt släktfototräd i hallen.
Men måste ta mig tid till att riva igenom alla negativen så jag kan få ordentlig kvalité. 
Ännu ett av alla mina projekt här hemma.

Gillar att jag och Petter Alexis lyssnar på samma sorts musik och låtar - PEACE!



Inna di square
Seh mi nuh fare
And as a woman I will be dere, J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0