I think she hates me deep down, I know she does

Gillar dagar som denna.
När man får sova länge och gå till skolan för att ha två lektioner.
Som man sen inser inte existerar.
Då beger man sig till Ikea med sina kära vänner och myser med korv, bulle och kaffe.
Gick en runda inne på Bergvik också bland alla julklappsmongon.
Det enda jag gjorde, var att leta kläder till mig själv - det är underbart!
Julstressen är det ingen som gillar, så varför utsätta sig för den vareviga år?
Man är stressad för att inte hinna och för vad mycket pengar man lägger ut.
Allt detta skippar jag och tro mig jag mår bra och har varken ont i magen eller i plånboken.

Sista skoldagen imorgon.
Sista jobbdagen alltså och då är det ändå tisdag.
Känns så underbart detta!
På Onsdag sticker jag och nej jag har fortfarande inte packat.
Frida har diabetes på mig och jag kommer nog ha det på mig själv imorgon när jag verkligen ger mig an packet.

Alltså såhär perfekt till en resa med många lägen för att dra fram ipoden och lyssna så släpps två nya album med mina favorit män.
DDM är inte den som vill hamna efter, album nerladdat - CHECK!
Last train to Paris osv 

I keep on ducking, keep on ducking, J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0