I'll never be your beast of burden

Använt det som rubrik förr, vet, men det ligger så mycket tryck bakom denna mening!
Rolling Stones är det jag är uppväxt med.
I pappas bilar och då på kassett. 
Han och jag satt och sjöng i kör, de va tider de.
Nu är det jag som bränner skivorna, med sån musik som jag vet bara funkar att lyssna på när det är han och jag.
Den musik som vi båda älskar och kan varje ton i. 

Jag kan nog inte beskriva längtan efter resan.
Den har aldrig varit större än just precis nu.
Ska bli så himla skönt att bara ta ledigt och dra!
Jag behöver det, jag behöver komma bort.
Komma bort och umgås med min älskade familj.
Älskar när jag och Richard inte varit hemma på ett tag - kommer hem och bara ordbajsar om allt.
Allt de som vi inte kunnat prata med våra föräldrar om över telefon.
Jag saknar inte att bo hemma.
Men jag saknar att ha mina föräldrar nära, så man kan bolla sina tankar med dem.
Därför ska det i detta nu, bli extra skönt att vara med bara min familj - en hel vecka!

Känns nästan som jag flyr och det gör jag nog.
Men jag måste bort, rensa lite och ladda lite.
Jag kan inte svara på vad jag ska vila ifrån men det är inte någon person utan mer hela alltet. 
Kommer enbart att tänka bara på mig själv och mitt bästa under hela resan.
Klart jag anpassar mig efter min familj, jag är som sagt ingen badassbitch som är äcklig.
Bara badassbitch.

Yeah, all your sickness 
I can suck it up 
Throw it all at me 
I can shrug it off, J




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0