ja ska, tåhan!

Precis hemkommen från SÄG och deras spex.
Nog det bästa jag sett på länge.
Fan va de kan och va jag älskar musikal/teater.
För att inte tala på Dan, aldrig sett han stråla så mycket. Fan va skön han är!

Sen var det hela historien om hur man kommer hem från Sunsta när man inte har busskort eller batteri i mobilen.
Jo då går man till Wallinders, hör sig frö om de har turkronor, vilket de inte har.
Mår dåligt över det - köper en smörgås för 30 kronor och en mentosrull och börjar vandra i snöstorm in till stan.
Fötterna är som isbitar.
Så nu sitter jag här, illamående och känner mig kass.
Kanske inte så konstigt att jag mår illa när jag käkat en rulle med plast med colasmak..
Men sånt är livet och detta får jag sota för imorgon på gymmet i alla fall.
Jag straffar mig själv direkt!

Fick mitt första egna julkort idag med.
Av mina kära mormor.
Måste ringa och tacka henne imorgon - söt är hon!

Svar på tal denna kväll också.
Ingen idé att beblanda sig med räkmackefolk - nej tack!

It's on bitch, J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0