korsar avenyn på rullskridskor

Hade jag haft en bil, hade jag gått upp tidigt och tränat varje morgon innan skolan.
Tusan va härligt det är!
Brorsan lärde mig lite nya saker som jag ska börja träna ordentligt med början imorgon.
Min kropp är för tillfället ovan och lite skakig.
Men det är det snart ändring på.
På måndag ska tydligen de två grisarna med och träna också.
ÄNTLIGEN!
Kliar i mina händer efter att få köra gruppass med er ju.

Ni vet hur mycket jag älskar Katrin Zytomierska.
Men ni vet inte hur mycket jag älskar hennes PT, Philip.
Han har mycket bra tips på både träning och kost.
Som han skriver ner i sin blogg och delar med sig av.
Han är alltså nu min nya coach! 
Flyttar jag till Stockholm så ska han bli min PT på riktigt.
Men just nu får jag nöja mig med att följa han på nätet och hoppas att jag lyckas i alla fall.


http://www.finest.se/lailani

2 steg från paradise, J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0