My heart is numb, has no feeling

Får ha små svackor ibland för att kunna ta tillbaka och det rejält.
Körde rent ut sagt skiten ur mig själv idag på gymmet.
Mycket tack vare Mr. Jenny som envisas med att hänga på mitt gym nu för tiden.
Sätter ju inte alls någon press på mig själv då att fan ge järnet, nehejrå!
Men såhär i efterhand är jag dock tacksam - trött men tacksam!
Mår bättre idag än igår.
Detta betyder att träning är väldigt bra för mig, det lugnar nog min stress en aning också.
Det enda jag tänker på är att komma i den form jag vill och att jag fan inte ska ge mig.
Jag är elak mot mig själv på gymmet.
Jag mobbar mig själv, det funkar bra.
Jag mår ju bra av det :-)

Imorgon bitti har jag fått med mig broder till gymmet.
Varnat han för alla påhoppningar som komma skall, men han hänger med!
Till skillnad från cheferna bakom napa resan, de hänkar icke.
Så det blir gym klockan 8 och sedan showdance med Jessica. 
Bra start på fredagen.
Tacos på kvällen också - fantastisk start på helgen!

Believe me I'm trying to move on
It's complicated but understand me, J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0