lol

Så efterlängtat och så öppnar man och blir trött på sig själv.
Paketet, Nellypaketet.
Vilken besvikelse!
Aldrig mer shoppa online.
Det enda som var bra va skorna - vilket var tur!
Men nu har jag inget att ha på mig på nyår.
Vi tar det från början.
De två snygga bikinisarna visade sig vara endast underdelar båda två. Heja mig som är slarvig och inte läser!
Den grå klänningen var rena rama katastrofen och utstrålade sjukt mycket "ta mig här och nu".
Den svarta glitter kavajen var inte som jag tänk mig alls - så tillbaka med den!
Uh va trött jag blir på mig själv.
Så när jag kommer hem från Spanien blir det att råleta efter något att ha på mig.
Är det någon som inte har något hör av er för fan så letar vi ihop.

Om jag inte lagt mig än så gör jag de nu! AHHHHHHH

No pasaran, J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0