my money’s so tall that my barbie’s gotta climb it

Blev precis färdig med hälsodagboken vi gör på idrotten - skönt!
Maria klev också just in genom dörren och strålade.
Nästan hela gänget är samlat, endast Fia som saknas.
Jag tycker att när någon av oss saknas så bildas liksom ett hål.
Det hålet som just den som är borta, med sin personlighet och sitt egen unika sätt att vara på annars fyller.
Vi har verkligen blivit tajta detta sista året.
Jag känner mig trygg och på ett sätt speciell med er.
Ni är mina vänsterhänder, de man kan vända sig till i alla lägen.
Ni är det bästa jag har.

Det börjar dra ihop sig till resa.
Det är 7 dagar kvar och jag har inte ens börjat packa.
Det enda jag har gjort är att se över att det mesta av mina kläder är rena.
Ska jag vara helt ärlig så vet jag inte vad jag ska packa, packar alltid för mycket.
Väntar på mitt paket från Nelly också.
Där i ligger ju endel som jag ska ha med mig.
Vad ska jag ha på mig när jag reser och vad ska jag ha för skor?
Jag har inga skor att ha, jag får krupp.
Fixade skor att ha där nere i värmen men inte här hemma i kylan?
Dum brud.
Men Converse kan ju kanske vara något?
Funkar ju där nere också.
Ja så får det nog bli, skulle egentligen behöva köpa ett par nya.
Det är levande, har mun osv.
Men det får jag nog vänta med tills efter nyår.
Så använder upp det sista som finns kvar i de gamla och köper sedan nya.
Tack för att jag kan resonera med mig själv på min blogg – tack!

Ikväll är det spexdax.
Mot SÄG för att kolla vad det är för något som Mr. D Andersson har skrivit ihop.
Men innan det ska det solas, köpas mössa och avskaffa blodpudding.
Thanks again!

Forget barbie fuck nicki she’s fake, J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0