Obeskrivlig kärlek

Nyss fått jullov.
Det känns helt underbart!
Trots att det är isande kyla ute så skiner solen och får till en underbar dag.

Det är dagar som denna, när man ska skiljas åt som jag känner hur mycket jag egentligen tycker om mina tjejor.
Ni är så underbara och jag älskar er så mycket!
Känns skönt att få komma till värmen, men jobbigt att åka ifrån er även fast det bara är en vecka.
Galet vilket starkt band jag har till er, allihopa!

Allt är packat och klart.
Inväntar mami & papi.
Sen drar vi!

Får bli en bild på nani, för hon påminner mig om hur kul vi har och hur mycket jag längtar efter sommarn :-)



Sköt er ikväll gänget och ha vrölkul på Ankan!
Puss, jag älskar er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0