Och det är svårt, att tassa på den folkhemska skaran

Vad skulle jag göra utan Lars Winnerbäck?
Han är nog min topp favorit i alla kategorier. 
Han är perfekt för alla dagar. 
Speciellt bra idag är han.
Aningen bakfull och trött, det snöar och är kallt - då blir det Lasse så tänker man inte så mycket på de. 
Gjorde mig en stor kopp kaffe också som jag sitter och sörplar i mig. Bra härligt!

Skön utgång igår och tur va väl de, Hanna va värd det!
Kommer bra överrens med min kompiz vakten nu för tiden. Han är riktigt charmig den där!
Trallade in på ankan och dansade vilt med mina underbara vänner.
HB-Martin var dock inte på samma ställe som jag. Så förlåt Angelica att jag inte kan göra dig stolt.
Men nästa gång kommer han inte undan. Då ska jag hoppa efter honom om han bestämmer sig för att göra fritt-fall från balkongräcket (lät ju inte alls självmordsbeläget, men huvudsaken är att Gek fattar). 
Det va snöstorm igår. Men ändå gick jag både in till stan och sen från stan och hem?! 
Var full på södra afrikas vin som faktiskt var drickbart igår, skuttade och trallade hela vägen hem till Våxnäs med Håkan i hälarna.
Drog våra livshistorier och gillade läget.
Kom in från kylan och kokade te och avnjöt livet.
Kan inte bli så mycket bättre än såhär.

För har man nån gång grävt en grop
åt alla veta-bättre-typer
får man jävlar ligga i och skämmas tills man dör, J




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0