Take a sip of this and put yo back in motion

Överlevde denna söndagen också, även om det såg lite mörkt ut där ett tag. 
Mamma ringde och överraskade mig förut.
Pappa har äntligen bestämt sig för att vi drar till varmare klimat över julen.
Jag är så sjukt nöjd och lycklig.
Fan va skönt det ska bli!
Träffa Fredrik som jobbar där nere blir också, skojskoj :-)

Imorgon är vi lediga. Så jag följer med mamma till Skövde och passar Alex.
Min lilla tös som inte längre är så liten.
Så packar med mig en termos kaffe i morgon bitti och spenderar några timmar i bil med mami.

Kan inte koncentrera mig.
Jag ska ju på resa, herregud jag måste packa - Frida hjälp mig, jag blir som dig!
;-)

Learning tricks in the trade in the ghetto state of mind till I'm rich and I'm paid, J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0