Take it down

Det är farligt att komma hem sätta sig vi datorn och kolla nätrean.
Nu sitter jag här 500:- kronor fattigare.
Men i och för sig med kläder att ha på nyår, nya sandaler & inte mindre än två nya bikinis. 
Sandalerna var nödvändiga eftersom jag kom på att jag faktiskt inte har några skor att ha nu när vi åker till GC.
Bikinisarna däremot, var väl inte riktigt nödvändiga. Men de va billiga så de fick liksom följa med av bara farten.
Och nog var det väl tur att jag hittade en billig snygg klänning att ha till nyår, samt kavaj.
För herregud va stressigt det hade blivit annars.
Så jag hoppas att allt passar och sitter snyggt, annars emigrerar jag till Nordkorea!

let me see you do that round, J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0