Lucifer son of da mornin'

Och så kom ni in på min blogg för att kolla antingen om jag skrivit något eller om det jag skrivit.
Ni funderar kanske också vad jag kan komma att skriva denna helt vanliga tisdag?
Jo jag tänkte nämna det faktum att mina rubriker i mina inlägg oftast inte har något samband med det jag skriver.
Utan det är oftast den låt jag lyssnar på som hamnar där uppe.
Det visste ni nog inte - BOJA!

Det är något visst med skitiga män.
Håller ni inte med mig?
Med lite smuts i ansiktet och en halv svettig muskelkropp.
Sen när de tvättar sig så vet jag inte varför jag tyckte de va så jädra snygga.
Eller vänta, skitiga skurkar menar jag egentligen.
Fan va läckra!
Här är mina två favoriter



Ja jag tycker nog att Jack eller "Johnny Depp" är ruskigt snygg annars med.
Men han är alltid dubbel så snygg i filmer. Måste va träligt ändå..
Dock är Gary Oldman verkligen old och ful.
Men viva la Harry Potter!
Nej fan jag är nog kär i Johnny Depp, uh va snygg!

Im from the murder capitol where we murder for capital, J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0