Jag har en situation med ett annat liv

Jag är packad, färdigpackad.
Till och med färdigstädad!
Jag kom fram till att det kan vara trevligt att komma hem till en ren lägenhet.
Sen blir det mindre städrush innan nyår också, de gillar jag.
Men nu så är allt detta gjort.
Imorgon åker jag och det enda som är kvar att göra nu är att starta den gamla datorn, langa över lite musik till Albert och att duscha och raka benen.
Vilket jag drar ut på in i det sista ska ni veta.
Det är tråkigt och jobbigt att raka benen, men efteråt är det så ljuvligt.
Men ändå så tar det emot lika mycket varje gång man ska göra det och detta på vintern mest.
Jag behöver min päls liksom!?
Men det blir att ta ett röjningstag innan jag går och lägger mig eller om jag tar det imorgon bitti kanske.

Sista dagen på höstterminen imorgon.
Vilket betyder att vi går mot ett nytt år och mot ljusare och varmare tider.
Helt fantastiskt!
Studenten är ljuvligt nära nu.

Årsskiftet ska såklart spenderas med dem som jag vill spendera hela livet med.
Mina ungmöar, mina soulmates, mina töser ♥ 

Satsar på att bli lika brun som i somras, fast på en vecka då :-)
Förövrigt ser jag rätt mosig ut efter att ha sovit i solen..


Jag blev trött på mig själv
jag blev så destruktiv
åh du fick inte följa med, J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0