jumbo jet

Vad gör man när man känner att allt bara säger stop?
Slutar man då eller lämnar man det och går en annan väg?
Just nu känns det mesta omöjligt och allmänt träligt.
Vilket jojjoliv jag lever!
Känner inte för att gå i skolan längre, jag vill bara ut och jobba.
Fan inte långt kvar nu heller, måste kämpa vidare.
Måtte djävulen ta gymnasiet!
Jobbigaste tiden i livet de

Jag känner verkligen för att flytta och träffa nytt folk.
I ny stad. 
Eller vill jag bara bli vuxen med jobb och bil?
Har inte lust att ha praktik längre heller. 
Känner inte för Branäs.
Får se om jag hittar något på egen hand i stället..
Gud jag vet inte vad jag vill, trött på mig själv blir jag!

Hoffmaestro räddar mig från mina tankar.
Sen har jag kommit på mig själv med att börjat lyssna sjukt mycket på hip to the hop.
Det passar mitt liv bra.
Hårt, tungt & kaxigt.



Tack - de va allt, J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0