When I really see you & what you're all about

Jag älskar när helgen kommer och jag promenerar hem med ett leende inombords och vet att jag inte har något speciellt planerat för helgen.
Det känns befriande i hela kroppen.
Vet att jag kommer hem till ett kök med lite disk och en säng full med kläder.
Men så snart jag fått på lite bra musik så är det strax gjort.
Det är skönt att inte känna någon stress såhär på fredagen.
Men nu börjar jag bli hungrig och på menyn idag står Tacos och det med Richard & Ia.
Men de tar för lång tid på sig att komma hit, eller så har jag för mycket tid själv.
För nu skriker magen och vi ska iväg och handla först.
Frågan är om jag överlever eller om jag kommer äta tills magen spricker sedan?!
Dör nog hellre för fan va ont det ska göra. Pepparpeppar*
Men väljer som vanligt livet för att det är härligt, även fast det känns jävligt körigt ibland. 
Så "den som väntar på något gott får hoppas att det finns saker att provsmaka på Willys" HAH!

För er som undrar ska jag efter nyår köra en kombo.
Göra ännu en tatuering & ta det efterlängtade hålet i örat.
Jo för nu ska det ske.
För er som vill med, skicka in en ansökan här nedan.


Black Eyed Peas – Don't Lie

Too many lies committed too many games, J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0