You don't even have to be a hip-hop star!

Bojkottar luciavakan på skolan för att ha en egen i stället.
Mycket mysigare och mycket bättre!
Så om en liten stund kommer Angelican & Carrebarre hit till mig.
Det är alltså vi som utgör denna väldiga vakan.
Så jag ska i detta nu, röja upp lite i köket och göra det lite mysigt till damerna kommer.
Idag är det också 160 dagar till Ayia Napa, vi är taggade!
Speciellt Fryds, hon är galen. Men det är bra att vi har någon som har koll på grejorna.
W H O O P W H O O P !



Shake your body like a salmon floating up stream, J

Kommentarer
Postat av: FRIDA

HAHAHAHAHHAHA. älskar dig så att det gör ont i armbågen! <3<3<3<3

och bilden, jag passar in där tycker jag.

2010-12-13 @ 18:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0