Carrie fucking Bradshaw

Sitter här framför datorn och känner mig som Carrie Bradshaw, hon i "sex and the city" ni vet.
Kom hem efter skolan och kände ett visst sug efter kaffe så jag drog till och gjorde en hel kanna, vilket är ungefär 12 koppar. Under tiden som kaffet gjordes satte jag mig framför datorn och började göra en "spalt" till svenskan som handlar om äldre i trafiken, ett argumentationsarbete. Det var då under tiden jag skrev som jag kände mig som Carrie. Satt och smuttade på ny bryggt kaffe samtidigt som jag yttrade mina åsikter gällande de äldre i trafiken.
Ju mer jag funderade över vad som skulle skrivas, ju mer kaffe drack jag. Den kannan jag bryggde är slut för längesedan. Så för att sammanfatta det hela så har jag druckit 12 koppar kaffe på mindre än en timme och jag kan tala om för er att det rus jag känner nu, det är nog ungefär det ruset man känner när man är påtänd skulle jag tro. I'm high on coffie bitches! Mina händer skakar, jag kan inte koncentrera mig och inte kan jag stava heller så att jag gav mig på att skriva ett inlägg va nog skapligt dumt. Jag undrar när detta ska gå över för det känns som jag är i en helt annan värld och det börjar kännas skapligt jobbigt. Känner att jag måste ha något att göra eller att jag måste ut och springa och skrika. Bra Johanna!
Det enda som skulle kunna skilja mig och Carrie åt är att hon inte missbrukar kaffe och att jag inte röker. 
Den stora frågan är nu, kommer jag kunna somna inatt?

Kommentarer
Postat av: lojjan*

Sånna Filippa K muggar har jag också de är så mysiga och underbara att dricka ur ! ;D

2010-02-28 @ 08:41:45
URL: http://makeupjerk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0