johanna hjärta melodifestivalen

Har försökt komma in på min blogg hela dagen utan att lyckas och nu när det väl funkar så har jag inget jag vill skriva längre. Blev sugen på utgång och försökte styra upp det men det gick hel fel kände jag. Så nu sitter jag här med ett gäng Carlsberg och funderar på vad jag ska göra. Men tror bestämt jag ska dra ut till Bergvik en sväng sen hem och dricka öl framför någon film. Ska försöka undvika melodifestivalen också, rätt omöjligt!
Jag längtar mer än någon annan till Sofia & Angelica blir myndiga, jisse di kommer rädda kvällar som denna.
Tänkte jag skulle göra ny design på bloggen också men de får nog vänta tills imorgon de.


bra musik gör mig dock gladare och låtar som dessa har jag börjat gilla efter jag va i Sälen, mer sånt tack!

Kommentarer
Postat av: Sofia

haha Jag låtsas att jag är kreativ iaf:) Jaa du nu måste vi ta och ses snart! Bra annars?

2010-02-21 @ 17:39:47
URL: http://xophia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0