sälen klappklappklapp!

I slutet av vecka fem sa va, låångt kvar ju! Men nu är vi bannemig redan framme vid vecka fem och om sisådär två timmar så sticker vi. Mot Sälen bär det gott folk, torsdag till söndag.
Hoppas på att vädret kommer vara rätt okej under dessa dagar för det finns inget tråkigar än att vara i backen en dag med kall vind och ett jädra snöfall. 
Blir nog endel öl skulle jag tro så förmodligen är väl jag luspank när jag kommer tillbaka hem, men de är de nog värt tror jag.
Höll nästan på att glömma, köpte ett nytt ställ igår. En burton jacka och ett par burton byxor för blliga 1.500 de kallar jag real deal!

Nej nu ska jag äta frukost och sen bär det iväg- MOT DALARNA! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0