sommarsommarsommaar

Är på ett sånt där sprudlandes glatt humör just nu. Borde oroa mig för både det ena och det andra men det gör jag inte, inte just nu i alla fall. Härligt väder har vi också här i Karlstad, fåglarna sjunger och solen skiner, sådär helt underbart! Har en himla lust att hitta på något men vet inte riktigt vad, Simon kommer ju om någon timme så kanske borde plocka ordning lite så han inte stiger in i allt detta. Nu lät det nog mycket värre än det är, jag har ordning i min lägenhet de kan jag lova er. Borde gå och panta burkar också, fattig kvinna.se! Men nu är snart februari slut och de betyder cashcashcash - äntligen!

I skolan idag var det endast angelican, carron & jag. Vi pratade om underbara sommaren och kom så småningom in på studenten. Fy faro vad jag längtar, det är nu det känns lite jobbigt att det faktiskt är ett helt år kvar. Men det blir att bita ihop och bara köra järnet och se till att studenten 2011 kommer bli oöverträfflig. Vilket jag inte är det minsta orolig för!
Ser extremt mycket fram emot sommaren också. Den kommer att spenderas i Karlstad och det kommer att bli två festivaler nu vad jag vet. Metaltown med Sofia & PIP med hela gänget i slutet av sommaren. Kommer såklart bli en del ute kvällar på krogen med jäntorna och de gillas!  
Har verkligen mycket att se fram emot, måste bara få tag på ett sommarjobb men de löser jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0