no way, but the hard way

Igår hände inte så mycket. Blev lämnad ensam i skolan av min vänner men de va nog ganska bra då jag blev färdig med både en uppgift i svenska och en i engelska. När jag kände mig färdig så lämnade jag skolan, gick och pratade med lite olika butiker om jobb. Sen satte jag kosan mot willy's för att handla. När jag gick omkring där inne mellan hyllorna så höll jag på att stöta ihop med en man. Jag tittar upp och ser att det är Bengt Alsterlind, han i hajk för er som inte har koll. Sen efter ytterligare några varv mellan mjölken och frukten fick jag syn på en kvinna jag kände igen, hon på Värmlandsnytt. 
Jag tycker inte om att möta eller se folk som man ofta ser på tv. För det första så känns det som att man känner varandra och det är så nära att man hälsar på personen i fråga. För det andra så känns det som att den "kända" människan hoppas och vill att man ska säga något som "..men guuud de är ju du från tv!!" Men inget sånt blir det utan bara en konstaterande blick från en själv som säger, "jaha där är han ja.."
Lagade förövrigt jordens godaste köttfärsås igår och köpte sån där snäckpasta och hade en mycket härlig kväll.
Vad händer mer idag då? Jo jag ska över till min bror alldeles strax och så ska vi åka till Vålberg och kolla en bil till mig. Lite spänd är jag, men som sagt det är mycket pengar det handlar om och i hur stort behov är en bil är jag? och kommer jag ha råd att ha den? Det är det som kommer visa sig idag. Senare ikväll ska jag hem till min kära vän Caroline på hennes utflyttningsmiddag. Det är tacos som står på menyn denna afton och att inte förglömma så kommer Lojjan också att närvara. Lojjan som vi inte träffat på 3 hela veckor! Så det ska bli extra roligt.
På söndag ska jag kanske hem till min kära mor & far. Blir kanske att se "farsan" på bio också om vi blir färdiga med målning och tapetseringen. 

En sida värd att kolla, de har så mycket fint!
http://www.polyvore.com/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0